Härliga helg

Den efterlängtade fredagen har äntligen kommit! Jobbveckan är slut och även skolveckan... dottern har haft mycket nu på slutet innnan betyg ska sättas och jag kan bara säga att jag är mäkta stolt över hennes prestation.

I matte var hon bland de bästa på skolan i nationella provet och förtjänar verkligen sitt MVG :-)

I spanskan var hon bäst i hela gruppen på alla delarna i nationella provet och förtjänar såklart sitt MVG där också.

I So har hon verkligen kämpat och också fått ett MVG :-)

Och i bild har hon fått MVG!

Och det är det vi vet hittills... men jag tycker att hon är så himla duktig så jag måste skryta lite ;-)

Nästa vecka kan hon äntligen börja slappna av och sen är det bye, bye grundskolan! Stort... och konstigt. Det var ju inte så länge sen hon tultade runt i blöjor,eller...

För övrigt ska den här helgen bjuda på fantastiskt väder. Lycka!

Maken har åkt iväg på bluesfestival med min styvpappa och några andra och ska vara borta till söndag. Det är alltid tomt och konstigt när han är borta men han får nog trevligt. Dessutom ska han campa för första gången i sitt liv typ (kanske inte riktigt) och jag säger bara: hihihihihihihihihihi ;-)

Och då ville ju förstås inte jag och mamma vara sämre så vi och våra ungdomar drar till Kalmar imorrn. Dels är det Springbreak, med en massa artister som uppträder (Takida, Håkan Hellström m. fl.) och sen kommer det att bli lite shopping,och så på kvällen ska vi sitta på ett nytt ställe i Kalmar som heter Byttan www.byttan.nu och verkar grymt mysigt. Det ligger vid havet i Slottsparken. Vi kommer att hålla till i ett av The Garden Rooms med ett glas vin och lite småplock., och liveband... ska bli riktigt mysigt :-) 

Men nu är det matdags:-)

Kommentarer
Postat av: Asa Eden

Ha en supertrevlig helg! Det later ju hur mysigt som hellst!!!

2008-05-31 @ 00:44:17
URL: http://silvia.blogg.se/
Postat av: gioia

åsa: tror att det kommer att bli det faktiskt :-)

2008-05-31 @ 10:18:32
URL: http://gioia.webblogg.se/
Postat av: gaggan

Ååååhhh! Det låter jättemysigt!! Vill också vara hos er just nu, men hoppas ni får en trevlig helg! Och jag måste också bara fnissa lite åt E i ett tält: Hihihihihihi :)

2008-05-31 @ 11:04:15
URL: http://www.gaggan.blogspot.com
Postat av: gaggan

Ett tilägg: M har en väldigt stolt moster här uppe i Stockholm just nu! Hon är verkligen jätteduktig!

2008-05-31 @ 11:05:47
URL: http://www.gaggan.blogspot.com
Postat av: gioia

gaggan: ja shit vad kul om ni hade varit här nu, men tar du bilen nu så hinner du kanske ;-)

E sover iofs i husvagn men ändå.... fast han ringde nu och de verkade ha kul så.... :-)

Jag ska hälsa M det!

2008-05-31 @ 13:23:13
URL: http://gioia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0