Rosor i höstskrud

Alltså, vilken fantastisk dag det har varit! Vädret har ju varit helt fab :) Hösten från sin bästa sida!

Jag och vovsen tog en underbar morronpromenad och jag var bara tvungen att hämta kameran och fota grannens rosor:




Är de inte vackra? Så frostnupna, lite ledsna men ändå så fulländade.

 Och sen kunde jag förstås inte låta bli att ta en bild på min lilla bebis som ivrigt väntar utanfördörren på sin prommis. Mattes lilla gosis!!! :D

Efter frukosten åkte vi sen till Kalmar för att kolla kameror igen. Maken är på jakt efter en riktigt bra digital systemkamera och idag slog han till. En riktigt avancerad sak som jag inte kommer att varken våga röra eller förstå mig på ;) Men det blir nog bra. Fina bilder i Thailand kommer det garanterat bli iaf.

Och nu ska jag och dottern spela kort:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad söt han är!

2008-11-06 @ 20:06:07
URL: http://viamessina.blogspot.com
Postat av: gioia

:D Världens sötaste! I mina ögon iaf ;)

2008-11-06 @ 20:36:48
URL: http://gioia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0