gioia
Fixat
Nu har vi köpt biljetter till La Bella Italia  trallalallalallalala.......... :-)
2 juli bär det iväg, naaaaajs!
gaggan

Åh vad kul! Hur länge stannar ni?

gioia

gaggan: 15 dgar! Fick de för världens fyndpris :D

gaggan

Najs! Jag är inte avis... ;)

Asa Eden

Tittar du forbi?!

gioia

åsa: hade varit jättekul men det blir tyvärr lite långt :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress