2 juli bär det iväg, naaaaajs!
gaggan
Åh vad kul! Hur länge stannar ni?
gioia
gaggan: 15 dgar! Fick de för världens fyndpris :D
gaggan
Najs! Jag är inte avis... ;)
Asa Eden
Tittar du forbi?!
gioia
åsa: hade varit jättekul men det blir tyvärr lite långt :-)

5