Fotosession i dimman

Maken har ju skaffat sig en ny leksak, en fiiin Nikon D80 (viktigt det där med siffran då han ägnade flera timmar åt att jämföra D60 med D80 och efter moget övervägande valde den lite mer avancerade D80:n). Man kan göra en massa avancerade  grejer med den där kameran (jag kommer förmodligen aldrig att lära mig den) och leka med ljusförhållanden och bla, bla, bla.

Nåväl, vädermässigt var egentligen gårdagen ingen höjdare, det var ganska typiskt novemberväder, grått, småregnigt och dimmigt, men vi beslöt oss ändå för att åka till havet och ta lite bilder,eftersom det kan bli ganska häftiga bilder ändå. 

Vi åkte till ett ställe vid Ölandsbron, och vi var ganska ensamma där ;)

 Det här är en liten gångbro som ligger strax nedanför den mycket större Ölandsbron.

 Mästerfotografen in action, taget med vår gamla kamera som också fick följa med (den förstår jag mig på)

 Vår andra mästerfotograf i familjen :)

 Mina finaste tonnisar :)

 Båda är nu längre än mig;)

 Snygga sonen
 Två sötnosar :)


Det var faktiskt en riktigt härlig och uppfriskande fotosession i det gråa novembervädret. Dessvärre hann inte sonen köpa sin hoodtröja som han hade planerat att köpa i Kalmar "Ameh,det var ju typ därför jag hängde me"...
Men vi tänkte ju inte på att det inte gick att vända precis där vid Ölandsbron utan vi var tvungna att köra över (7 km) och sen tillbaka igen... snopet. Kanske vi hinner åka dit idag istället kära sonen ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad roliga dom är tonåringarna :-)

2008-11-10 @ 17:34:11
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: gioia

angelica: vackra naturscener står väl inte högst i kurs hos min son ;) Men shopping däremot. Vi fick åka dagen efter istället :)

2008-11-10 @ 19:47:39
URL: http://gioia.webblogg.se/
Postat av: Sara

Gud så vackra bilder!

2008-11-11 @ 18:57:52
URL: http://viamessina.blogspot.com
Postat av: gioia

sara: Tack :)

2008-11-11 @ 21:17:25
URL: http://gioia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0