In love

Idag när jag satt på lunch på jobbet kom plötsligt kollegan in med världens sötaste lilla foxterrier. Åh, det var ju den lilla stumpan som jag kanske ska ta hand om. Vi föll för varandra direkt och nu kan jag inte släppa tanken på henne :D

Men det här var lilla Sara, inte Maggie, det var nämligen så att hon som har uppfödningen pratade om båda tikarna när hon var här första gången, och idag så sa hon att hon tror att Sara är den som skulle passa bäst hos oss tillsammans med min lilla vovse. Och vilken liten sötnos hon var :) Kändes helt rätt på en gång :D

Bara ett krux, hon heter precis som mig... Sara. Hur ska det gå? Kanske vi får kalla henne Sassa eller nåt...

Hon ska iaf komma och hälsa på oss en helg snart.

Längtar!

 Sö söt va?

Kommentarer
Postat av: gaggan

Hon är bedårande! När jag var typ 15 passade jag en Labrador en sommar. Hon hette Ida och det funkade rätt bra faktiskt. Lite konstigt i början att ropa på sig själv, men man vänjer sig.

2008-11-15 @ 17:19:06
URL: http://www.gaggan.blogspot.com
Postat av: gioia

gaggan: ja, när nån ropar på mig eller hunden kommer vi väl båda rusande :)Men när hon var hos mig igår på jobbet så ropade jag ju på henne några ggr och det kändes lite märkligt men, men :D

2008-11-15 @ 20:17:52
URL: http://gioia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0