Redan idag har vi ätit risgrynsgröt och macka med julskinka. Sååå gott :)
Så är det när man ska vara utomlands veckorna innan jul, då får man göra så ;) Faktum är att allt sånt där är ju så himla gott och mysigt innan jul, efter är man ju bara superless på det.
Barnen har dessutom fått chokladjulkalender i förtid... men de fick den den 13 november som en nedräkning till resan istället. Smart va! Så nu öppnar de luckor med chokladbitar fram till avresedagen... när det gäller chokladkalender blir tydligen barnen aldrig för stora ;)
Funkar även till tonnisar
måns
Här har vi också tjuvstartat med gröten. Och mina barn har julkalendrar dem ska packa med sig till Thailand. De kunde inte tänka sig en jul utn chokladen varje morgon. :)
gioia
Måns eller gaggan: Okej, ni tar med er till Thailand... hoppas att de inte smälter där i värmen ;)
gaggan
Men, varför står det Måns? Konstigt
Karin berg
Vi har inte käkat gröt ännu. Kan dock bero på att ungarna avskyr gröt. Fast jag älskar risgrynsgröt.
gioia
karin: samma här ;)

5