Sonen hade alltså haft kul.
Dottern var på filmkväll med kompisar hade tydligen också haft mysigt.
Jag och maken kände oss som ett gammalt pensinärspar och jag kollade på Idol själv. Satt och sörplade på ett thailändskt fruktvin (lite ciderkänsla men absolut inte lika sött) som han köpte åt mig "dags att träna inför semestern ;)"
Gott var det iaf!
Det är nog bara att börja vänja oss vid de här fredagskvällarna...
Nu är iaf båda tonnisarna hemma och välbehållna och jag kan gå och lägga mig med gott samvete. I morron är det simning. 1400 m blev det i onsdags:D
Natti natti

0