Solstråle

Dottern ska provjobba på ett ställe nästa vecka och sprudlar av glädje.

Hon och jag och maken åkte till Kalmar idag, där vi köpte den goda Latte Bounty på Spresso bar, handlade färska musslor,färska Smögenräkor och hummer till kvällens middag.

I bilen kom resan upp. Vi tog fram alla fördelar med Thailand och dottern verkade faktiskt ändra tankebana. Thailand var nog inte så tokigt iaf. Dykcert och simma med delfiner står på önskelistan förstås. Och shoppa, och äta gott, och skämma bort sig själv.

Och nu på kvällen när vi satt och åt dotterns favvomiddag lät det så här:

"Åh, jag är så lycklig mamma... jag har fått extrajobb, vi äter världens godaste middag och snart åker vi till Thailand. Det ska bli sååå härligt...."

Lycka.

Min solstråle är tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Härligt att det kan gå från 0-100 på en sekund. :-) Ni kommer att få det underbart!

2008-10-06 @ 08:20:11
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: gioia

Angelica: :D haha, säger du?... Nu kan hon knappt tänka sig nåt bättre än Thailand ;)

2008-10-06 @ 13:50:02
URL: http://gioia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0