gioia
Morr
Suck, det är nåågot tålamodsprövande att ha en hanhund när granntikarna löper. Minsta rörelse jag gör så tror han att det är prommisdags och stormar fram till dörren... om han inte redan ligger där och typ utstöter ljud som : Moorrrrr, moorrr, moorrr... och gnyyyr, och gnyyyr och gnyyyr...

Och när vi är ute är nosen klistrad i backen, eller på diverse fläckar som får hela hans underläpp att  darra.

Vilken liten fjant han är min lilla vovse ;) 
Karin

Ja, karlar.. ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress