Fredag

Jaha, så kom den där förbaskade snön till slut iaf :(  Men det är väl bara att gilla läget. Och nog om det.

Och jag är så glad, för idag värker det i alla muskler. Konstigt att man kan vara glad över att ha värk egentligen, men eftersom jag vet att det beror på att jag har varit duktig och varit på gymmet så känns det riktigt bra. Dessutom var jag inne på Intersport och handlade träningsbyxor, träningströja, träningsstrumpor och ursköna träningsskor. Så nu är jag så peppad och tycker verkligen att det är roligt. Maken och jag gör något tillsammans, och dottern med när hon har frisknat till... och jag känner verkligen hur jag får utlopp för mih energi och rastlöshet. Ibland är det inte så mycket som behövs för att pigga upp sig i livet :)

Och så är det fredag :D Älskar fredagskänslan! Man slappar lite extra på jobbet, förbereder sig i tankarna på att äta nåt gott på kvällen, vet att man har en soft helg framför sig. Underbart!

Så jag önskar alla en härlig fredag helt enkelt :)  

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst är det härligt att träna?

Jag ska försöka hinna iväg i morgon.

2009-02-14 @ 15:31:32
URL: http://viamessina.blogspot.com
Postat av: gioia

sara: Ja verkligen! :)

2009-02-15 @ 11:15:22
URL: http://gioia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0