Älskade sol

Vilken fantastisk helg det har varit vädermässigt! Även för mig som är lite snömotståndare minst sagt... men solen gör så mycket!

Glittrande kritvit snö i precis lagom mängd och  varm klar sol, ja till och med jag måste erkänna att den kombinationen är helt ok :) Att gå på prommis med vovsen är så härligt såna här dagar!

 Svårt att tänka sig att man kan ligga och plaska här om bara några månader

 Backen bakom vårt hus, man skulle kunna tro att vi bor i fjällen ;)
 "Häpp, där får jag inte kissa då...."
 "Oj, där kommer ju söta Tindra..."
 Dj och Tindra

Och så var det ju Alla Hjärtans  Dag i går och då vet maken precis vad han ska komma med :)

 Underbara tulpaner, vita som jag älskar och röda, kärlekens färg :)
 Doftar underbart! Tack min söta make :)

Som ett trevligt avslut på Alla Hjärtans Dag var mamma med familj här. Vi tittade på bilder från Egypten där lillasyster har varit med sin pojkvän och hans föräldrar, åt lite gott och tittade på melodifestivalen. 

Och nu ska jag väcka dottern för vi ska dra till gymmet... ett inte helt lätt projekt;)

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0